Treeningplaanid

Individuaalsete treeningplaanide koostamine erinevatele vastupidavusaladele (jooks, ratas, kajakk, kanuu, suusatamine, rulluisutamine jmt ning eelnevate kombinatsioonid). Treeningperioodid on 4 nädala kaupa, kuid arvestades vastupidavuse, jõu ja osavuse pikkamööda kujunemist, peaks arengu nägemiseks koguperiood olema vähemalt 4 kuud.

Enne plaani koostamist toimub vestlus teemadel:

  • pikemaajaline eesmärk;
  • vahe-eesmärgid (nt olulisemad võistlused);
  • plaani perioodi jäävad olulised sündmused, millega peab arvestama plaani koostamisel;
  • elamis- ja treeningharjumused, millega arvestada plaani koostamisel.

Rohkem sportlike eesmärkidega harrastaja puhul on vajalikud ka:

  • viimase spordiarstil käimise tulemused (aeroobne ja anaeroobne lävi, VO2max, hingamisnäitajad);
  • jooksu kiirus aeroobsel ja anaeroobsel lävel.

Vastavalt eeltoodule koostatud treeninplaan sisaldab nii südame- ja veresoonkonda kui lihaskonda arendavaid trenne. Tellija ülesanne on iganädalaselt edastada nädala nö treeningpäevik, kus kirjas reaalne treeningtegevus koos enesetunnetega.

Tasu sõltub lähteülesande keerukusest, kuid on min 25 eur/4nädalat.

Lisainfot küsida Elolt.